Yazan : steven_stiffler 26 Aralık 2012 Çarşamba

0-0 biten ama seyir zevki olan maçlar vardır ya; Tottenham - Stoke City mücadelesi de bunlardan biri oldu. Stoke City'yi bu sezon hiç izlememiştim. Benim için Stoke City; 90 dakika savunma yapan takım imajından bir türlü kurtulamamıştı. Dolayısıyla az gollü maç beklentim vardı. Skor beklentime yakın olsa da, futbol beklentimden farklıydı.

Tottenham'ın kötü oynadığı maçlardan biri diyebilirim. Özellikle ilk yarıda Stoke City'nin gol bulamaması Tottenham için şanstı. Stoke City maçın en tehlikeli pozisyonlarını bulan taraftı. Kenwyne Jones ve Walters ile çok net iki fırsatı değerlendiremediler. İki takımda da bitiricilik sıkıntısı görüldü. İkinci yarıda biraz daha toparlanan Tottenham, oyunu kendi yarı alanında kabul eden Stoke City'ye karşı çok fazla şans bulamadı. Maçın sonlarında Sigurdsson'ın kafa vuruşu en net pozisyonlarıydı, onu da kaleci Begovic mükemmel çıkardı. Tottenham orta sahasında Modric'ten sonra yaratıcı oyuncu sıkıntısı devam ediyor. Sigurdsson'ın bir an önce monte edilmesi lazım ama 4-4-2 düzeninde o da zor...

Tottenham : Lloris, Walker, Dawson, Caulker, Vertonghen, Lennon (77' Sigurdsson), Sandro, Dembele (85' Parker), Bale, Adebayor, Defoe

Stoke City : Begovic, Wilkinson, Shawcross, Huth, Cameron, Shotton (63' Whitehead), N'Zonzi, Whelan, Etherington (68' Crouch), Jones (66' Jerome), Walters

Sarı Kartlar : Vertonghen, Sandro, Wilkinson, Cameron, Nzonzi, Walters.

Bu arada Tottenham 41 yaşındaki kaleci Friedel ile 2014 yılına kadar sözleşme uzattı. Friedel 50'ye kadar oynamaya kararlı...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -