Yazan : steven_stiffler 28 Aralık 2012 Cuma

Lazio için müthiş sezon devam ediyor. 18 maç sonunda 2.lik koltuğu gelecek deseler, belki kendileri bile inanmazdı. Bunda rakiplerin iyi gitmediği gerçeği de var elbette ancak bu Lazio'nun başarısını küçümsetmez. Sampdoria deplasmanı için beklentim az gollü ya da golsüz beraberlikti. Lazio üstesinden geldi.

Yeri gelmişken Sampdoria'da Andrea Poli'nin hastası olduğumu söyleyeyim. Çok iyi orta saha, keşke Lazio'da olsa... Kısa bir Inter macerası var, bence kariyeri Milan-Inter-Juventus'tan birinde devam eder. Sampdoria'nın satmak için çok para isteyeceği bir isim. Sampdoria'nın hücum hattı ise bana yetersiz gözüktü. Çok üretemeyen, üretse de bitiremeyen oyuncuları var. Ligde de kümede kalma yarışı içerisinde olacak gibi gözüküyorlar. Bence iyi bir forvet almaları gerekiyor. Lazio'da deplasmanda olunduğundan mıdır nedir, Hernanes biraz daha gerideydi. Forvet arkası değil de, orta sahayı üçleyen bir anlayışta oynadı. Hernanes, Deivid'in Pizjuan'da Sevilla'ya attığı ilk gol misali bir gol ile galibiyeti getiren isim oldu. Çok büyük, underrated futbolcu. Bir başka dikkat ettiğim isim ise Cavanda. Sürekli oynuyor, sürekli kendisini geliştiriyor gibi de gözüküyor. Defansif yanı henüz çok net değil ama ofansif bek olarak iyi işler yapacağını düşünüyorum. 82'de oyuna girip, son bölümde kendi kaptırdığı topu alıp müthiş bir presle rakip kalede tehlike yarattı. Kendisini bir türlü geliştiremediğine inanamadığım Lorenzo De Silvestri'nin de bu maçta Sampdoria formasını giydiğini görmüşken, Cavanda'dan bahsetmemek olmazdı. Delio Rossi'nin Sampdoria'yı ligde tutabileceğini düşünüyorum, tabi kovulmazsa...

Sampdoria : Romero, Berardi (57' De Silvestri), Costa, Gastaldello, Rossini, Munari, Obiang, Poli, Krsticic (45' Soriano), Eder, Icardi (68' Pozzi)

Lazio : Marchetti, Konko, Biava, Dias, Radu, Ledesma, Gonzalez, Mauri (88' Ciani), Hernanes (82' Cavanda), Lulic, Klose (90+1' Floccari)

Sarı Kartlar : Lulic, Soriano, Biava, Gonzalez, Obiang

Gol : 31' Hernanes

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -