Yazan : steven_stiffler 31 Aralık 2012 Pazartesi

Chelsea'den 8 yedikten sonra taraftarının önüne çıkan Aston Villa ve Paul Lambert için kabus daha da büyük bir hâl aldı. Tottenham, Gareth Bale'in dönmesiyle ideal 4-4-2'sine dönmüştü.İlk yarısı başabaş geçen maçın ikinci yarısında Tottenham da Aston Villa'ya fark attı.

Aston Villa'yı bu sezon iki maçta izlemiştim. Christian Benteke'yi henüz transfer olmadan Fenerbahçe'ye istediğimi birkaç kez dile getirmiştim. Aston Villa'da sezona kulübede başlasa da, oyuna girdiği maçlarda kalitesini belli etti ve kadronun önemli isimlerinden birisi oldu. Bana göre maçın kırılma anı da Benteke'nin ikinci yarının başında kaçırdığı pozisyondu. Çok iyi vurduğunu, Lloris'in de harika kurtardığını düşünüyorum. O pozisyon gol olsaydı maç çok farklı olacakken, Tottenham birden şaha geldi. Defoe'nin siftahı yapmasından sonra; Gareth Bale işi şova döktü. Tottenham'ın ikinci golü müthiş. Aston Villa'dan topa kim dokunursa dokunsun, top Tottenham'a gitti. Pozisyonun sonunu Gareth Bale enfes bir şekilde sonlandırdı. Sonrası da zaten Gareth Bale şova dönüştü. Galli yıldız hattrickle işi bitirdi. Maç bittiğinde Paul Lambert elbette ki üzgündü. Ancak adamın suratında öyle bir ifade var ki; sanki hep mutlu gibi...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -