Yazan : steven_stiffler 13 Kasım 2010 Cumartesi

Blackburn İngiltere Ligi'nin Premier Lig olduğu dönemden bu yana ligde şampiyonluk almış en küçük takım. İngiltere'de her zaman belli bir kalitesi olan, ligin gedikli takımlarından birisi... Ancak son 2 yıldır ortalamanın altında bir kadro kurduklarını ve iyi yönetilmediklerini, hatta iyi futbol oynamadıklarını, kaza bela ilerlediklerini düşünüyorum. Bugün de Tottenham deplasmanında kötü bir futbol oynadılar. White Hart Lane gibi seyircinin skora etki edebildiği bir statta Tottenham'ın gol atmasına adeta davetiye çıkardılar. Defalarca denediler, 4 golle yırttılar.

Bale kafayla da gol atarak komple bir futbolcu olduğunu gösterdi. İnanılmaz oynuyor, herkesin dilinde şu sıralar. Herkesin dilinde olmayı da hak ediyor. Tottenham bir gün şampiyon olacaksa; Bale ayrılmazsa gerçekleşir bu. Bale önderliğinde şampiyon olur. Everton, Manchester United, Bolton ve Sunderland... Tottenham'ın ligde oynayıp da kazanamadığı son 4 maçıydı. Bu galibiyet ile tekrar yarışın içerisine girmek için bir adım attılar. White Hart Lane taraftarı yine göz kamaştırdı. Kareografi, görsellik tribünde çok önemlidir. Ancak bu adamlar takımlarına öyle destek oluyorlar ki; insanın gözü görsellik aramıyor. Bir gün mutlaka bu statta maç izleyeceğim.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -