Yazan : steven_stiffler 13 Kasım 2010 Cumartesi

Maçla ilgili sakin kafayla yazacağım. Ama ondan önce Semih'imize değinmek istedim. Bugün kahvede herkesin küfür ettiği, Antu'da hakaretler yiyen, hiç kötü oynama lüksü olmayan Semih'e...

Senin bugüne kadar yaptığının 10da birini yapamayan Arda‚ bugün Galatasaray taraftarının gözünde bir ilah gibi. Kimse laf ettirmiyor. Kimse toz kondurmuyor. Ama bugüne kadar Alex´ten sonra bizi en çok sırtlayan adam olan sen; bu taraftardan küfür yiyorsun‚hakaret yiyorsun. Kimse seni beğenmiyor. Yaşattığın mutluluklar hatırlanmıyor bile... En ufak kötü oynama lüksün yok senin. Hatta; sen de Fenerbahçeli misin be Semih ? Hadi oradan...

Git kurtul Semih‚ git kurtul...

8 Responses so far.

  1. Metehan says:

    arda ile karşılaştırmana ne gerek var arkadaş. hem de ardayı kötüleyerek ? ardaya laf söyletip söyletmememizden sanane ? takımına baksan..

  2. unknown says:

    Senin bugüne kadar yaptığının 10da birini yapamayan Arda...
    sende yazında belirtmişsin ama ben tekrar yazıyım arda'ya laf ettirmeyiz...

  3. Arda'yı kötülemiyorum beyler. Bir kıyaslama düşüncesiyle de yazmadım. Zihniyet farkını vurgulamak istedim. Arda'nın yaşı da çok genç,takımına vereceği şeyler muhakkak var. Ancak; bir yanda genç ve yetenekli olup, takıma henüz büyük katkı sağlayamamış olan Arda bu kadar korunur kollanırken, bizim takıma çok şey vermiş olan; verebilmek için hala da zamanı olan Semih'e sahip çıkmayıp, kötü bir şekilde eleştirmemiz. Zihniyeti eleştiriyorum.

  4. Buldukları şanslar, formları veya zaman zaman yaşadıkları form düşüklükleri ve futbola etki eden tüm futbolcu özellikleri kıyaslandığında Semih'in de en az kulüp içinden yetişmiş genç diğer yetenekler kadar saygı ve sevgi görmesi gerekir(di).

    Birinci forvet olması veya yıllardır rotasyon oyuncusu olması benim için çok önemli değil şahsen ama bu kadar emeğin karşılığı da bu olmamalı. Ciddi bir yönetim zaafiyetine maruz kalıyor bu adam. Başkası olsa bu kadar tahammül edemezdi. Benim gönlümde kredisi sonsuz ama kulüpten alacağı resmi itibarın göstergesi değil şüphesiz ki.

    Gitsin veya gitmesin demeye dilim varmıyor ama hakettiği değeri bulsun diye dua edebilirim..

  5. Adsız says:

    Arda ve Semih arasinda oncelikle bir YETENEK farki var. Gelip de Arda'yi kesemeyen oyuncular: Harry Kewell ve Giovani dos Santos, gelip de Semih'i kesen oyuncular: DANIEL GUIZA ve MATEJA KEZMAN.

    Aradaki farki idrak edelim oncelikle. Her firsatta da bos bos taslar atmayalim.

  6. Deli Gömleği, düşüncelerimi yansıtan yorumun için teşekkürler.

    Adsız hocam; yetenek kıyaslaması değil bu. Arda'nın yeteneği vardır,ona birşey demediğimi üstteki yorumumda belirttim. Amaç Arda'ya taş atmak değil diye de belirttim. Amaç bir kısım Fenerbahçe taraftarının zihniyetini eleştirmek. Galatasaray taraftarı evladı olarak gördüğü Arda'ya sahip çıkarken, bizim kendi evladımız Semih'e sahip çıkamamamız.

    Bunu anlamak zor olmasa gerek.

  7. Adsız says:

    Orasi beni pek ilgilendirmez. Arda Semih'in yaptiklarinin 10'da 1'ini yapmamis lafina itiraz ettim ben. Arda futbol olarak Semih'in 10 degil belki de 100 kat uzerindedir.

    Taraftar tarafindan elestirilmistir de Arda, herkes tarafindan kosulsuz sevilmiyor yani.

  8. Feyyaz says:

    semih gitsin kıymetini ozaman anlayacağız.
    öyle maçlar oynayacağız ki; gözümüz kulübede birilerini arayacak. biri girse de sihirli bir dokunuşla topu rakip filelere gönderse diyeceğiz...
    elbette koskoca Fenerbahçe'nin yedek kulübesinde kaliteli oyuncular hep var olacaktır ama kimse Semih kadar sabırlı ve özverili olmayacak...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -