Yazan : steven_stiffler 22 Kasım 2010 Pazartesi

Fenerbahçe'de 100ün üstünde gol atan ilk futbolcu değil belki ama; benim 100ün üstünde golünün hepsini izlediğim tek futbolcu Alex de Souza. Büyük kaptan, büyük futbolcu; onun için methiyeler düzmek saatler alır. Yarın sabah iş seyahatim için erken kalkacağım, hazırlanmam lazım şimdiden. Çok detaylı yazamayacağım maçı. Memnunum bu futboldan. Belki çok aman aman baskı kuramıyoruz, aman aman oyuna hakim olamıyoruz ama ; çok pozisyona girip çok gol atıyoruz. Ayrıca attığımız goller de fasülyeden goller değil. Hepsi ders niteliğinde goller. Bugünün anlamı atılacak ilk golün 3000. gol olacak olmasıydı. O golü atmak da en çok Alex'e yakışırdı, yakıştırdı kaptan.

Niang'ı da ayrı bir özlemişim. Gökay için de çok güzel şeyler yazıp söyleyeceğiz inşallah ilerleyen günlerde. Kral Semih de 10 dakikada 1 gol,1 asistle kapağı taktı yine beğenmeyenlerine. Gerçi biz yine beğenmeyiz, hiç birşeyi beğenmeyiz. Kahvedeki çemçük ağızlılara da ayar oldum. Tamam kahvede Uğur Meleke'yle maç izleyecek değilsin de ; herşeyde de bir memnuniyetsizlik olmaz be arkadaş !

Teşekkürler Fenerbahçe, teşekkürler Alex De Souza...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -