Yazan : steven_stiffler 28 Kasım 2010 Pazar

Tüm Dünyanın merakla beklediği El Classico yarın akşam oynanacak. Şu aşamada pek çoğumuzda olan Barcelona ve Real Madrid taraftarlığı bende mevcut değil. Baliç Real Madrid'e gittiğinde biraz sempatik bulmaya başlamıştım Real Madrid'i; ancak uzun zamandır öyle bir sempatizanlığım yok. Bu maçlarda her zaman iyi futbol izlemek ve iyi olanın kazanmasını isterim. Son yıllarda Barcelona'nın ezici üstünlüğünün olması, Jose Mourinho'yu sevmem ve Mesut Özil'in kazanmasını istemem nedeniyle gönlüm bu maçta Real Madrid'in iyi futbol oynamasından, yani kazanmasından yana... Ayrıca Barcelona'ya ne zaman kupon yapsam, beni yatırıyor ibişler. Bu sezon iki maçı da Real Madrid kazansın; seneye Allah kerim...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -