Yazan : steven_stiffler 11 Kasım 2010 Perşembe

Görünen tablo bu. 8-9 haftalık istikrar; bir Morganti karaktersizi yüzünden yerini biraz karamsırlığa, biraz talihsizliğe bırakmış gibi gözüküyor. Tabi konuşmak için erken. Ben Reja olduğu sürece en azından sürekli ilk 4 içerisinde bulunan bir Lazio izleyeceğimizi düşünüyorum. Akşamki kadro değişikti. Mauri'nin yerine Bresciano oynadı. Brocchi'nin yerine Matuzalem oynadı. Foggia da Hernanes'in yerini aldı. Kanat özellikli oyuncular Foggia ve Bresciano'nun ortada oynaması riskliydi. Haaa bir de sağ bek Diakite olayı var. Onu hiç anlayamadım. İlk yarıda Foggia'nın şutu direkten dönmese maçı kazanırdı Lazio. Roma maçıyla birlikte dönen bir şans var. Bu olumsuz yönde tabi...

Cesena da çok istekli oynamadı. Uzaktan kaleyi yokladılar, tek yaptıkları oydu. Appiah'ı çok özlemişim. Onca sakatlık geçirdi ama hala iyi. Koşmasını bile özlemişim. Bilekleri yumuşak hala ve şüphesiz ki 4 tane Cristian eder şu haliyle. Cesena'nın uzaktan şut olayı 85. dakikada meyvesini Parolo'nun golüyle verdi ve maçı 1-0 kazandılar.

One Response so far.

  1. Lenin says:

    pisi pisine kaybedilen bir mac daha, yahu adamlar ikinci yarı bir kez vurdu kaleye gol oldu , napoli macı dönüm noktası karamsar olmayalım stiff yenersek ben inter milan macından interin galıp cıkıcagını düsünüyorum haftaya tekrar zirveye kurulma sansımız var

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -