Yazan : steven_stiffler 20 Kasım 2010 Cumartesi

FM 2011'de Cardiff kariyerimin ilk sezonunu blogda yazmıştım. İlk sezon şampiyon olarak Premier Lig'e yükselmiştik. İkinci sezon Ligde kalma hedefiyle yönetim 44 milyon € transfer bütçesi ayırdı. İngiltere'yi bu yüzden seviyorum. Kötü bir takım da alsanız inanılmaz bütçelere sahip olabiliyorsunuz. Yayın hakkı olarak 46 milyon € para ödendi mesela. 44 Milyon € tabi ki takımı kurabilmek için yeterli bir para, ancak Cardiff City'nin itibarı düşük olunca istediğim oyuncuları takıma getiremedim maalesef. İlk etapta amacım Premier Lig'de kalıcı olabilecek bir kadro kurmaktı. Bu doğrultuda 34 yaşındaki Nicola Legrottaglie'yi bedavaya takıma kazandırdım. Kadromda tecrübeli oyuncu yok. Bellamy ve Koumas'ın da kirasının bitmesiyle elimde tek silah Chopra kaldı. FM 2010'un wonderkidlerinden Aron Gunnarson'u uygun bir fiyata transfer ettim. Her oyunda çok iyi bir profile sahip olan, fakat hep 2.-3.lig takımlarına kiralanan Laziolu Lucas Correa'yı da kelepir bir fiyata transfer ettim. Orta Sahaya iyi bir potansiyeli olan James Wesolowski'yi getirdim. Ligden düşen Wigan'dan her oyunda aldığım Victor Moses'i; Newcastle'dan da Target Man oynayacak özelliklerdeki Andy Carroll'ı aldım. Forvete son transferim ise St. Ettienne'li Emmanuel Riviere oldu. Tottenham'lı Danny Rose'u da bir sezonluğuna kiraladım.

Zaten dünyanın en zor ligi olan Premier Lig'e şanssız bir fikstürle başladım. City, Arsenal ve Tottenham'a yenilerek başladığımız ligde Blackburn'den 90+4'te yediğimiz golle kaçırdığım 2 puanla durumumu düzeltemedim. Daha sonra biraz daha defansif bir yaklaşım tercih etmeye başladım. Zaten 4-4-2 düzenini kullanıyorum. Ofansif kanat oyuncularım, box to box iki göbek oyuncum var. Birini defansif oynatırken, diğerini daha serbest oynatıyorum. O isim de muhtemelen Lucas Correa oluyor. Forvetlerimin lige inanılmaz kötü başlaması nedeniyle gol atmakta çok sıkıntı çektim. Correa'nın duran toplardan attığı gollerle galibiyetler ve puanlar almaya başladım. Everton'dan 5 yiyerek hayatın gerçekleriyle tanışma fırsatım oldu. Lig Kupası'na 2.turda MK Dons'a elenerek veda ettim. Çok istikrarlı bir gidişat yakalayamasam da zaman zaman 2-3 maç ard arda kazanarak günü kurtardım. Sezon içerisinde Ancelotti'nin favori personelleri arasına girdim, nasıl oldu bilmiyorum. Pek bir samimiyetimiz de yok. Ayrıca Liverpool'un da belalısı olduk ilk sezon. İki maçta da kaybetmedim, 4 puan aldım kırmızılardan.
Devre arasında Juventus'tan Iago'yu transfer ettim. Iago'nun gelişiyle tek forvetli sisteme döndüm. Iago AMC'de oynayabilen bir oyuncu. Yalnız lige uyum sağlayamadı, bir süre mutsuz konumda olduğunda değerlendiremedim. Kümede kalma parolasıyla başladığımız ligde 13 galibiyet,6 beraberlik alarak ligi 13.sırada bitirdim. Tottenham şampiyon olurken ; Fulham,Reading ve Sheffield United ligden düştüler. Reading ve Sheffield bizimle beraber küme yükselmişti.
Oyuncu performanslarım resimdeki gibi...Moses koskoca sezon gol atamazken, Carroll sadece bir gol attı. Chopra takımın gol yükünü taşımaya çalıştı. Önümüzdeki sezon daha iyi bir kadro kurmak ve ligi orta sıralarda bitirmek hedefim var.
Sevilla ve Villarreal'den transfer teklifi aldım. Liverpool'da ilgilendiğini bildirdi, olumsuz yanıt verdim. Cardiff ile başarılar almadan Cardiff'i bırakmak istemiyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -