Yazan : steven_stiffler 25 Kasım 2010 Perşembe

Hep bahisten zarara uğrardım, bu hafta futboldan uğradım. Tottenham'ın White Hart Lane'de oynanan herhangi bir maçını izleyememek futbol adına büyük kayıp benim için. O bembeyaz formaları sahada şov yaparken izlemek lazım...

Dün gece Tottenham yine şovunu yapmış. Kaboul Arsenal'dan sonra Werder Bremen'i de boş geçmemiş. Kaboul'un golü de şık, Modric'in golü de...Modric'in golü biraz usta işi, her zaman atabilir o golü. Ama Kaboul her zaman atamaz. Zor gibi gözüken grupta, Tottenham zevk veren futbolunu oynayarak bir üst tura adımını atmayı başardı. Bir kura talihsizliği olmazsa en az Yarı Final oynamayı hakediyorlar.

One Response so far.

  1. dostum bu bir yorum değil, sana şahsi bir ileti.
    ara sıra blogumu ziyater ediyorsunuz.
    ben çok acemi bir blogcuyum. Ziyaretlerin mutluluk veriyor. teşekkürler.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -