Yazan : steven_stiffler 7 Kasım 2010 Pazar

Saat 16.00
TV 8

Muhtemel 11ler

SS Lazio
Muslera
Lichtsteiner
Stendardo
Dias
Radu
Brocchi
Ledesma
Mauri
Hernanes
Rocchi
Floccari

AS Roma
Julio Sergio
Cassetti
Burdisso
Mexes
Riise
Perrotta
Pizarro
De Rossi
Menez
Vucinic
Borriello


Saldır Lazio!



2 Responses so far.

  1. Adsız says:

    Stefan Raduuuuuu :)

    Zarate yi neden koymadın üstad ilk 11 e :)

  2. Benim onbirim değil hocam. Muhtemel, hatta an itibariyle kesin :)

    Ben olsam ilk Zarate'yi yazarım.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -