Yazan : steven_stiffler 22 Kasım 2010 Pazartesi

Sezonun ikinci, ligin ise ilk maçında tribündeki yerimizi aldık yine. Yeni salonda maç izlemek çok keyifli, Cuma günü tadına doyamamıştım. Dün daha doyurucu bir gün oldu. Galatasaray geçen seneye oranla daha iyi bir kadro kurmuş. Belli ki Gökhan Edman da bundan dolayı gaza gelmiş, favoriyiz diyordu. Pasörde Arzu Göllü zaten yılların tecrübesi, Ocasio da çok iyi bir oyuncu izlenimi verdi bana. Ayça önemli bir kayıp sayılır, Funda'dan daha iyi bir libero. Gökçen Denkel, Vesna Çitakoviç de iyi transferler. Ancak Fenerbahçe'nin kadrosunun Türkiye Ligi'nin çok üstünde bir kadro olduğu kabul görmüş bir gerçek. Dünyanın en iyi blokörü Fürst tribünde oturuyor 2 maçtır.

Hoca henüz gelip takımla çalışmasa da; Kamil Söz iyi idare etti takımı. Geçen seneki Galatasaray maçlarında 25-12'lik setlerimiz vardı. Bu maçta biraz daha zorlandık. Ancak bunda yeni takım olmamızın payı var. Yakın zamanda daha rahat setler oynayacağımızı düşünüyorum yine. Kasia'nın sakatlığı ve riske edilmemesi; hücum gücünü Şaşkova ile Seda'ya yükledi. Eda'nın da olumlu katkısıyla sayı üretmesini bildik. Nihan Yeldan çok eleştiriliyor ama dün inanılmaz toplar çıkardı yine. Tribünde olunca maçı çok takip edemedim. Galatasaray tribünleri çok kötüydü. Bizim tribün ezici bir hakimiyet sürdü maçta. Kasia ve Fürst şaşkınlıkla tribünleri izlediler. Naz da sürekli tezahüratlara eşlik etti kenarda. Yağmur'u da kullandı Kamil hoca dün. Yağmur boy dezavantajına rağmen iyi sıçrıyor. Birkaç sayı aldı o da, ancak maçın sonunda biraz etkisiz kalınca; Seda girip iş bitirici görevini üstlendi. Şaşkova maçın en skorer oyuncusu oldu. Fofao dünyanın sayılı pasörlerinden, dün de çok iyi oynadı. Ancak hala gereksiz yere alındığını düşünüyorum. Nati yine maçın gizli kahramanı oldu.
Tribüne indiğimde yan tarafımda Kasia, Fürst ve Zülfiye Gündoğdu'nun oturduğunu görünce epey şaşırdım ve mutlu oldum. Ufak bir sohbet imkanı buldum. İngilizcem de fena değilmiş lan, yeni fark ettim. Fürst bir kez daha gönlümü feth etti. Cuma günü de fotoğraf çekilmiştik dedim, "Evet hatırlıyorum" dedi. Yabancı sporcular, yerli sporculara oranla çok daha mütevazılar. Her branşta böyle sanırım.
Eski bir fotoğraf makinam olduğu için çok iyi fotoğraflar çekemedim. Ancak 12-13 tane çok net fotoğraf çekme fırsatım oldu. Kasia ve Fürst ile çekildiğim fotoğraflardan sonra çok mutlu olduğumu da belirteyim :) Sırada Volley Bergamo maçı var.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -