Yazan : steven_stiffler 20 Kasım 2010 Cumartesi

Bayram dolayısıyla pek blogla ilgilenemedim. Dolayısıyla Ledesma detayını atlamış oldum. Cristian Ledesma'nın ilginç bir kariyer başlangıcı var. Buenos Aires doğumlu Ledesma Boca Juniors'ın genç takımında oynadıktan sonra Lecce'ye getiriliyor. 19 yaşında geldiği Lecce'de 2006 yılında 120 civarı maça çıkıyor. Oradan Lazio'ya geçiyor. Kariyerinde Arjantin Ligleri yok. Sadece Boca Juniors altyapısı var. Futbola adımını Arjantin'de atıp, gelişme döneminde İtalya'da tamamlamış. Yani bir Arjantinliden çok bir İtalyan futbolcu aslında...

Geçen haftaiçi Romanya ile yapılan ve Balotelli'nin de ırkçılığa maruz kaldığı hazırlık maçında ilk kez İtalya milli formasını giydi Ledesma. Prandelli'nin de Hiddink gibi yeni bir arayışta olduğunu ve farklı bir kadro denediğini belirtelim. Ledesma kariyerinin bundan sonraki döneminde Azzurri formasıyla kalıcı olmak isteyecek.

One Response so far.

  1. Adsız says:

    laziolular yapmasın ırkcılıgı :)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -