Yazan : steven_stiffler 30 Ocak 2012 Pazartesi

"Selam kızlar ben FA Cup" diye sizleri selamladıktan sonra uzun zamandır devam etmediğim fotoğraf serisine devam etmek istiyorum.

Arsenal maskotu Gunnersaurus Rex ile FA Cup'ın el ele, kol kola görüntüsü... Bu maskot olayını hep kıskanmışımdır. Bizde niye yok?

Yine Arsenal-Aston Villa maçı, yine FA Cup... Bu kez tribünleri selamlıyor. 2010-2011 Süper Lig Kupası da Sadri Şener'i selamlasa ya böyle...

Sahi Sunderland taraftarı bu amcamın yanındaki kupa Sadri Şener'in tarif ettiği kupaya daha çok benziyor.

Türkiye'de böyle bir görüntü görünce kameralar hemen çeker ya, İngiltere'de hep olan birşey. Neyse ki ben bir Türk'üm ve bu "Maça giden yaşlı taraftarlar" temalı fotoğrafı önemli bir şeymiş gibi buraya ekleyebiliyorum. 

Sheffield United-Birmingham maçında güvenlik görevlileri tarafından paketlenen bir taraftar... Abi gayet cool takılıyor.

Fotoğrafın çekimi mükemmel. Barcelona'nın puan kaybetmesine de sebepsiz yere sevindim hani... Ama Messi'yi bir daha böyle görmek istemem.

romantik_serseri@hotmail.com 'lar Marchisio ve Matri. Sırf şu pembe formadan dolayı Juventus'un şampiyonluğuna sıcak bakmıyorum.

Di Canio Reis, takımı Swindon'ın başında; Leicester City mücadelesinde...

Di Canio olur da Irriducibili olmaz mı ? Laziolu taraftarlar Di Canio'yu destekliyorlar.

"Asla yalnız yürümeyeceksin Luis Suarez"

Liverpool'un ürünleri çok güzel be... Liverpool formalı Stewie Griffin bile var.

Atkılar açılsın, You'll Never Walk Alone başlasın!

Luis Suarez kızı Delfina ile birlikte tribünde...

Manchester United tribününden de böyle bir ayar verme çabası var. Abide de hiç İngiliz tipi yok ama?!

Street Fighter tarzı - K.O. Benassi!

Rodrigo Palacio önce Gilardino'nun gole giden şutunu önledi. Sonra haftanın en güzel golünü attı. Gilardino ve Palacio arasında müthiş bir uyum vardı bu maçta. Sculli de o muazzam vuruştan sonra Palacio'yu omzunda taşıdı.



Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -