Yazan : steven_stiffler 27 Ocak 2012 Cuma

İtalya Kupası Çeyrek Final mücadeleleri dün akşam tamamlandı. Sürpriz sayılabilecek bir sonuç yok. Zaten güçlü ve dengeli takımlar vardı. Lazio da Milan ile eşleşmişti.

Milan maça; Amelia, Abate, Bonera, Mexes, Mesbah, Van Bommel, Seedorf, Nocerino, Merkel, Robinho, El Shaarawy onbiriyle çıktı. Lazio ise; Marchetti, Stankevicius, Dias, Diakite, Konko, Matuzalem, Hernanes, Lulic, Gonzalez, Rocchi, Cisse onbiriyle sahadaydı. Maçta erken gelen goller beklentiyi arttırsa da; futbol anlamında çok doyurucu bir maç olmadığını düşünüyorum. Sıradan, vasat bir mücadele vardı. Milan'da El Shaarawy akıbetinin ne olacağını merak ettiğim oyunculardan. Dün akşam zaman zaman gol pozisyonlarına girdi ancak ağları havalandıramadı. İkinci yarıda çok net bir pozisyonu harcadı. Benzer pozisyonda Zlatan golü attı mesela... Merkel ilk golü attırdı, ancak onun da çok renk verdiğini düşünmüyorum. Zaten böyle genç oyuncuları Milan'da görmeye alışamadım bir türlü. Lazio'da istekli oyun yapısı her zaman var, ancak bitiricilik büyük sorun. Rocchi bu konuda iyi, ancak Cisse saç baş yoldurabiliyor. Dün akşam attığı gol çok şıktı. Ancak aldığı her topu, her yerden kaleye vurdu. Birbirinden cılız şutlardı. O yüzden Cisse dururken, Rocchi'nin oyundan çıkartılıp Klose'nin girmesi bence yanlış hamleydi. İki takım da 2-1'e razıyken; Urby Emanuelson-Zlatan işbirliğiyle skor 3-1 oldu. Gecenin en şık golünü ise tabi ki Seedorf attı.

Diğer sonuçlar şöyle;

Juventus 3 - 0 Roma
Napoli 2 - 0 Inter
Chievo 0 - 1 Siena

Yarı finalde; Milan - Juventus ile Napoli de Siena ile oynayacak.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -