Yazan : steven_stiffler 24 Ocak 2012 Salı

Lazio'nun şansının tutmadığı takımlardan biridir Inter. Tamam arada gömlek farkı var. Lakin, Lazio Inter'e her maçta yenilecek bir takım değil. Geçen sezon bir istisna olmuştu, ancak o istisna kaideyi bozmadı.

İddaa'da X/1 oynadım, Chelsea sağolsun yatırdı o kuponu. Gitti canım oran... Tommaso Rocchi büyük golcü. Her zaman söylüyorum. Golü atmadan önce çok daha net bir pozisyonu harcadı belki ama büyük golcü. Hatta şu an Fenerbahçe'nin tam ihtiyacı olan santrfor tipi... Lakin, yaşı yurtdışı transferi için geçti artık. Bir de Diego Milito var. Milan'dan sonra Lazio'ya da gol attı. Geçen sezon tam bir bidondu, bu sezon zaman zaman parıldıyor. Inter iyice havaya ve potaya girdi. Lazio ise 5. sıraya kadar düştü. Onca kötü günler geçiren Roma, eksik maçını kazanırsa puanlar eşitlenecek. Lazio için asıl stresli günler şimdi başlıyor.

19 maç ligin yarısı demek. Inter o ligin yarısını zirvenin 6 puan gerisinde bitirdi ama en azından o zirve yarışı havasına geç de olsa girdiler. Benim şampiyonlukta favorim Milan. Çünkü İbrahimovic var. Çünkü doğuştan şampiyon...

29 Ocak; Chievo-Lazio.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -