Yazan : steven_stiffler 15 Ocak 2012 Pazar

Son 3 maçtan galibiyet çıkaramayan Lazio, 3 haftadır ertelediği 3 puana Atalanta karşısında ulaştı. Hernanes oynayınca Lazio taş gibi takım oluveriyor. Geçen hafta Siena deplasmanında dağılmışlardı. Bu sefer Atalanta karşısında 20. dakikada Hernanes'in penaltısıyla öne geçtiler. 90+'da Klose ile işi bitirdiler.

Atalanta kalecisinin berbat formasını görünce adama acıdım. Lazio'da da Marchetti'nin dönüşü güven verdi. Yeni transfer, Uruguaylı forvet Emiliano Alfaro da yedekler arasındaydı. Reja sonlara doğru oyuna alır diye bekledim ama tercihini Del Nero'dan yana kullandı ki; Del Nero Lazio takımı için tam bir figürandır. Geçen yıllarda Marchetti, Firmani falan da böyleydi. Bu adamlar hiç oynamaz, nedense kadroda tutulur. Del Nero da fena topçu değildir hani... Foggia da böyle harcandı Lazio'da. Ama adam Reja, kurt hoca. Buradan klavye başından anlatamıyorsun işte derdini...

Klose, Lazio adına önemli bir skor yükünü sırtında taşıyor. 9 gole ulaştı. Cavani'yle aynı gol sayısında olması benim hoşuma gitti mesela... 22 Ocak'ta, Inter deplasmanı için istikamet Milano. Udinese'nin bugün kaybetmesi Lazio için iyi birşey ancak haftaya kazanması zor ihtimal...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -