Yazan : steven_stiffler 15 Ocak 2012 Pazar

Tottenham için talihsiz bir haftasonu oldu. Puan kaybının tek sebebi; benim Tottenham için bahis oynamam. X/1 oynamış, fantezi peşinde koşmuştum. Wolverhampton ters takım. En azından ilk yarı direnirler diye düşünmüştüm. Hakemin de etkisiyle golü attılar. Hatalı bir korner kararı belki maç içinde çok göze çarpmaz. Ama o korner golle sonuçlanırsa; hakemin büyük bir etkisi olmuş demektir. Böyle bir karar neticesinde golü attı Fletcher. Walker'ın auta bıraktığı topa korner kararı gelince; Tottenham geriye düştü.

Ancak zaten maçta üstün olan taraf olan Tottenham, yediği golden sonra ağırlığını daha da arttırdı. Wolves'ın iyi bir kadrosu var, lige renk katan bir ekip. Mesela ben kalecileri Hennessey'i beğenirim. Arada yaptığı absürt hatalarla hatırlanır oysa... Kightly ve Jarvis gibi iki seri ve mücadeleci kanat oyuncuları var. Karl Henry gibi gösterişsiz bir görev adamları var. Arsenalli Frimpong da bu kadroda kendini gösterebilecek bir oyuncu. Forvetleri Fletcher'ı da beğenirim. Ward da iyi bir bek ama ben olsam Elokobi'yi ilk onbirde tercih ederim. Bir takımın hızlı kanat oyuncuları varsa; deplasmanda tehlikelidir. İşte Jarvis ve Kightly'den bu yüzden çekiniyordum. Ancak golü kontraatakla değil de; duran topta atabildiler. Zaten iki seçenekleri vardı, ikisinden biri duran toptu.

Tottenham'da Modric çok sorumluluk aldı. 1-1'i bulduktan sonra kaçan goller şaka gibi... Fenerbahçe-Trabzonspor 1-1'lik maçı gibiydi. Hennessey çok ekstra çaba göstermeden kalesinde devleşti. Gerçekten şanslı olduğunu düşünüyorum. Tottenham'a sezon başında iyi bir stoper, iyi bir sağ bek, iyi bir forvet transferi istediğimi yazmıştım. Sağ bek takım sorunu Walker ile çözüldü. Stoperde hâla 1. stoper denebilecek bir adam yok. Dawson, King, Kaboul, Gallas hangisi oynarsa oluyor. Ama direkt oynayacak, yıldız bir isim lazım. Benim gönlümde yatan isim biraz pişmesi şartıyla Mamadou Sakho. Spurs için şampiyonluk zor ama imkansız değil. O şampiyonluğu getirebilecek isim de; bol bol gol atan bir santrafor. Falcao olabilirdi, Cavani olabilirdi. Hadi Cavani zor ama sezon başında Falcao alınabilirdi. Adebayor faydalı ama çok gol atamıyor.

21 Ocak 2012, Manchester City-Tottenham maçı var. Şu Wolves maçı kazanılsaydı, beraberliğe razıydım. Ancak şu an tek çare kazanmak. Kurt Redknapp bunu başarabilir, kimse aksini iddia edemez.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -