Yazan : steven_stiffler 1 Kasım 2009 Pazar

Bir derbide Tottenham'ın bu kadar kolay teslim olacağını düşünmezdim.Özellikle bu yıl için konuşuyorum.Geçen 2 yıla baktığımda Tottenham'ın hem Chelsea hem de Arsenal ile oynadığı maçlardan müthiş zevk almıştım.Bol gollü maçların etkisi ve Tottenham galibiyetlerinin etkisi de olmuştur tabi.

Geçen hafta Stoke mağlubiyetiyle bu maçı daha kritikleştirmiş,kendini bunun stresine sokmuş ve mağlubiyet olasılığının daha ağır bastığının sinyalini vermişti Tottenham.İlk yarının sonlarına kadar 0-0 gelen maçta ilk yarı bu şekilde bitse ikinci yarı Tottenham ayakları yere daha sağlam basan bir takım görüntüsü verebilirdi.Önce 1-0 oldu,ardından Tottenham santra yaparken kaptırdığı topla 2-0'ı yedi.Ben böyle bir hatayı Premier Lig'in herhangi bir takımına yakıştıramıyorum.Bugün bizim ligimizdeki futbolu beğenmediğimizde "Ahh ulan Premier Lig,ah ulaan La liga" diye iç geçiriyoruz.Dün ise EPL'nin güçlü takımı Tottenham santradan top kaptırıyor.Ardından 4-5 oyuncu Fabregas'ı durduramıyor ve gol oluyor.Fabregas'ın da hakkını vermek lazım,müthiş gol.

Tottenham'ın 2 haftada kaybettiği puanlar takımın moraline muhakkak ki etki etmiştir.Beni bile bozdu.Haftaya galibiyet alınmalı ve bu kötü gidişatı seriye dönüştürmemeli.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -