Yazan : steven_stiffler 9 Kasım 2009 Pazartesi

Blog ikinci planda şu sıralar...Zaten hiç birinci plana almamıştım ya neyse.Canım sıkıldıkça yazıyorum,genelde okuyorum.İşler de kesat,kriz mriz.Domuz gribi desen ayrı bir dert.Ben inanmıyorum gerçi Domuz gribi illetine.Güzel ülkemin,güzel yöneticilerinin bir dümeni diye düşünüyorum ama kimsenin de günahını almayalım.Yazılası futbol atraksiyonları var bu hafta...Sıradan bir elden geçirmek gerek.

  • Haftanın maçı tartışmasız,herkesin konuştuğu gibi Marseille-Lyon arasındaki 5-5lik maç.Ulan en son baktığımda 2-3'tü,ne ara 5-5 olmuş anlamadım.Golleri sabah Ali Okancı abimizin blogda izledim.Çok absürt goller,ama müthiş bir coşku.Hüzünden zafere,efsane galibiyet derken; Marseille'nın beraberlik golü geliyor.İşin aslı,maçın hakkı da beraberlikti.Lloris kalesinde Rüştüleşmiş adeta.Bu maç 'Futbol Nirvanası' olarak adlandırabileceğimiz bir maç.
  • Beşiktaş adeta kalesinin önünde oynadı Trabzon maçını.Hakan'a mı pay çıkarsak,Umut'a mı bilemedim.Umut kazmalık ve şanssızlık karışımını bir arada yaşarken,Hakan Arıkan tam tersini bir arada yaşadı.Ernst'in golü güzel;golden önce topu kapması,hırsı görülmeye değer.Beşiktaş bize karşı da böyle oynasın yiyorsa.Güiza bile gol atar.(İlla ki!)
  • Lazio Milan'dan 2yi yeyince "Haaay senin..." diyerek tvyi kapadım.Sonra dayanamdım tekrar açtım lan,seviyorum.
  • Tuncay 7 dakika oyunda kalmış dün.Dikkatli baktım da hocası bizim Bayan Voleybol takımının hocası Jan de Braant'a benziyor.Jan de Braant'ın meymenetsiz hali.Tuncay gibi adamı yedek bırakıyorsun,kırmızı karttan dolayı da olsa 7 dakika oynatıp çıkarıyorsun.Adam değilsin Pulis.Tuncay'a şans verilse; Stoke'un kıçını kurtaracak adamdır.
  • Solomon The King ile yollar kesin olarak ayrıldı.Bu sefer geri dönüşü de yok gibi gözüküyor.Yeni salonumuzda The King'i izleyemeyecek olmanın verdiği ufak bir kırılganlık var içimde.Dün 6.kez üst üste Dopingçilere yenilmemiz de cabası.Kenarda bacak bacak üstüne atıp maçı seyredeceğine,sen de gitsen ya Tanjevic!
  • Bloga İddaa kuponu koymayınca daha başarılı oluyorum bu oyunda.Totem haline getireceğim bundan sonra.Bu arada 12 maçlık uçuk kuponum 10 maçta kaldı.Ha gayret diyorum kendime.Umutluyum yarınlardan...Boşuna umut fakirin ekmeği dememiş adamlar.
  • Yarın akşam Erkek Voleybolunda İstanbul Belediye'yi ufalıyoruz,bunu da not edelim.
  • Darius Vassell de Umut Bulut'u aratmayan bir performans sergilemiş dün.Böyle adamlar ligimizde oynasın da,gol kaçırsın be abi.
  • Atalanta 2-5 Juventus maçı da bol gollü haftasonu maçlarımızdandı.Camoranesi maça damgasını vurmuş.İtalyan basını da övmüş dolayısıyla...
  • Football Manager 2010 çok kıyak olmuş çoook.Oyunu keşfetme amaçlı bir sezon geçirdim.Şimdi aslıma,Championship'e geçiş yaptım.Preston ile yeni kariyer açtım dün gece,eve gitsem de oynasam diye bekliyorum.İyi bir taktik tutturursam blogda paylaşırım.
  • Epeydir harddiskte bekleyen 1967 yapımı,bir başyapıt olarak gösterilen "The Graduate" filmini izledim geçen akşam.Dustin Hoffman'ı Hoffman yapan yapım diyorlar.Saçma sapan bir aşk hikayesi,3 saçma çığlık,1 absürt gözyaşı içeren bir film olmasına rağmen çok beğendim.Oyunculuklar mükemmel.Anlatım o kadar yalın ve abartısız ki;gerçekten izlemeye değer bir filmmiş.Geç izledim pişmanım.
  • Şimdi de futbol filmine benzeyen bir film buldum.2007 yapımı "Blinkers & Salir Pitando".Bir İspanyol filmi.Capslerinden anladığım kadarıyla "İbne hakem,ibne hakeeem" içerikli bir film.İndiriyorum,izleyeyim;beğenirsem tavsiye de ederim.
  • Manga'nın da ödül aldığı MTV gecesinde; Lady Gaga da "En iyi çıkış yapan" ödülünü almış.Mutluyuz efendim.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -