Yazan : steven_stiffler 30 Kasım 2009 Pazartesi

11 mi oldu 12 mi ? Saymaktan vazgeçtim artık...Lazio ilk 2 hafta kazandı,ondan sonrası boşa geçen haftalardan ibaret.Haftaya Roma maçı var.Dün çıkacak bir galibiyet takımın moralini tavan yaptırabilirdi.Aslında Ballardini bir inattan vazgeçerek geçen hafta doğru bir adım atmıştı.Stendardo hamlesiyle her maç gol yeme sorununa bir son vermişti.İşin kolayı buydu aslında Ballardini için.İşin kolayını geç uyguladı.Hazır kolayı bulmuşken dün de değerlendirdi.Stendardo yine oynadı.Savunma yine üçlü kuruldu.Lazio gol yemedi,pek pozisyon da vermedi.Stendardo'yu da öylesine severim işte.Takımın gol yememesinin sebebi olarak gösterebilecek kadar severim.Çok pozisyon buldu Lazio.En azından araya 1 tane gol sıkıştıracak kadar pozisyon buldu.Beceriksizlik,şans faktörleriyle atılamayan bir gol ile 2 puanı bıraktı Lazio.Maç bitiminden yuhalama sesleri yükseldi Olimpico'dan.Kameralar direkt Lotito'yu gösterdi hatta.Roma derbisi öncesi yine bir idman basımı gerçekleşir mi göreceğiz ? Ama Ballardini gidici,Lotito'yu tahttan indirmek ise pek kolay değil.Roma form tuttu,Totti'nin dönüşüyle ve golleriyle de moralleri üst düzeyde.Dün mağlubiyetten çevirdiler maçı.Roma'nın şansı yüksek derbi öncesi...Dilerim Lazio galibiyet hasretine son verir.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -