Yazan : steven_stiffler 8 Kasım 2009 Pazar

Sunderland 11'inde 4 eski Tottenham'lı vardı dün.Bu Tottenham'dan ayrılanların uğrak yeri Sunderland.Tainio,Chimbonda gibi isimler de Sunderland'e transfer olmuştu geçen yıllarda.Dün Fraizer Campbell,Darren Bent,Steed Malbranque ve oyuna sonradan giren kaleci Fülop sahadaydı.Özellikle Darren Bent'ten çok çekiniyordum.Bence hala Tottenham'da olması gereken
bir isimdi.

Modric'in sakatlığından sonra düşüşü bekleniyordu Spurs'ün.Beklenen düşüş gerçekleşmedi.Taa ki Defoe'nin de eksilmesilmesine kadar.Modric'siz Tottenham iyi kötü maçları kazanıyordu.Hem Modric'siz hem de formunun zirvesindeki Defoe'siz kalınca iç sahada Stoke City'ye bile mağlup oldular.

Dün Defoe'nin dönüşüyle Tottenham da galibiyet özlemini sonlandırdı.Keane'in golünden sonra
Sunderland'in kaçan penaltısı var.Dönüm noktası...Yüzde yüz hatalı bir penaltı.Hiç bir müdahale yok,yere atış da çok sahte.Hakem nasıl çaldı şaşırdım.Demek ki sadece bizim ülkemizde olmuyor bu hatalar.Neyse ki Darren Bent penaltıyı kaçırdı.Huddlestone alışılageldik gollerinden biriyle galibiyeti getirdi.City'nin puan kaybı da Tottenham için kâr sayılabilir.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -