Yazan : steven_stiffler 22 Kasım 2009 Pazar

İlk yarısı 1-0 biten maçta,Tottenham ikinci yarı tam 8 gol atarak haftaya damgasını vurdu.Dünya basınında da geniş yer buldu bu galibiyet dolayısıyla.Hangi siteye girsem Tottenham'ın 9-1'inden birşeyler var.Wigan öyle hatalar yapmış ki savunmada,herhangi bir League One takımını koy o hataları yapmaz Tottenham karşısında.İlk golde Crouch gibi tek meziyeti kafa vurmak olan adama top sektirip kafayla golü yiyorlar.İkinci yarıda Defoe gibi fırsatçıyı durdurmayı bırak,resmen asistler yapıyorlar.Defoe resmen çıldırmışçasına,kudurmuşçasına attı gollerini.Tottenham taraftarı da her golde ilk golmüş gibi sevindi adeta.Bu arada Bentley'in frikiği Kirkland kendi kalesine olarak yazılmış.FM'de olur o gollerden arada.Kaleci kendi kalesine yazar hep.Benzer bir golü 2 sezon önce Galatasaraylı Aykut yemişti sanırım.Tottenham bu 9-1lik skorla tarihinin en farklı EPL galibiyetini almış oldu.Defoe de attığı 5 golle Andy Cole'un rekorunu egale etmiş.İlk Tottenham döneminde bir maçta 90+da kaçırdığı penaltıyla puan kaybına sebep olan Defoe'ye çok sinir olmuştum.Satıldığı zaman da sevinmiştim.Bent aratmaz diye düşünmüştüm.Geri dönüşünde beklentilerimin çok üstünde performans sergilemeye başladı Defoe.Bent konusunda fikirlerim hâla aynı ama Defoe kendini aşmaya başladı.Asıl merak ettiğim Afrika'da İngiltere formasıyla neler yapabileceği...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -