Yazan : steven_stiffler 2 Kasım 2009 Pazartesi

Lazio'nun bu kadroyla bu kadar başarısız olmasının nedenini merak ediyorum.Ballardini kötü hoca değil.Tabi ki zirveye oynatacak bir hoca da değil.Zaten Lazio'nun zirveye oynaması için hocanın değil başta Lotito'nun değişmesi lazım.Zirvede gözümüz yok.Ama şu takım ilk 6ya oynaması gereken bir takım be! Stoper sıkıntısı var,Muslera'nın bir günü diğerini tutmuyor,Pandev-Ledesma gibi 2 birinci sınıf oyuncunu oynatamıyorsun ama bunlar bu kadar aşağılara düşmek için bahane olamaz.Stendardo Deli Rossi ile kavgalıydı,gönderildi.Delio Rossi gitti,Ballardini geldi; Stendardo hala oynatılmıyor.Bu adamın suçu günahı ne vallahi sorup soruşturup öğrenmem lazım.36lık Siviglia bu takımın stoperi olacak düzeyde değil.Muslera'nın yediği gol de saçma yine.Onca kritik top tutar,bu tip topları içeri alır.Onu da anlamak güç...Hakemin kırmızı kart kararı çok ağır.Önceden Lazio deplasmanda 1 puan alınca tatmin olurdum.Ama bu sefer işi iyice abarttılar.Alttaki takımlar kazansa Lazio 1 haftada küme düşme potasına bile girebilir.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -