Yazan : steven_stiffler 1 Kasım 2009 Pazar

Sabah özetlerde izledim Ronaldinho'yu.Milan'ın akşamki 2-0 Parma galibiyetinde Borriello ile birlikte başrol oynamışlar.Borriello'nun bu Milan'da nasıl forma şansı bulamadığına şaşırırım geçen yıldan beri.30'undan sonra oynatacaklar herhalde adamı.Dün akşam Ronaldinho'nun asistlerinde attığı 2 golle galibiyeti getirmiş.Özellikle 2.gol çok şık.Ronaldinho'nun estetik hareketleri,attığı pasları ve oyunu eski Ronaldinho'yu hatırlattı.Eminim sadece böyle düşünen ben değilimdir.Ronaldinho'nun yeteneği tartışılmaz,eleştirilmesi de bir yere kadar normal.En büyük şanssızlığı Messi ve C.Ronaldo ile aynı dönemde futbol oynaması...Eğer bu ikili olmasaydı,belki de Ronaldinho hala zirvedeydi.Dünkü oyununu devam ettirsin,Ronaldinho'ya doyalım...

(Bu arada Digitürk'te Lig Tv dahil bütün kanallar açık dünden beri,ne iştir anlamadım.)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -