Yazan : steven_stiffler 30 Kasım 2009 Pazartesi

Blogger dosyasını açalı birkaç yıl,bu blogu açalı ise tam 1 yıl oldu bugün.30 Kasım 2008'de,2-1 yendiğimiz Beşiktaş maçı öncesi girişi yapmışım.Üzerinden tam 1 yıl geçti.Geçen gün Ortega'nın 3.yıl konusunu görünce aklıma geldi ilk ne zaman yazmışım diye bakmak.Neyse ki Ortega sayesinde kaçırmadım yıldönümünü :) Blogu açma amacım sadece gönlümden geçenleri ve kişisel fikirlerimi yazmaktı.Bugüne kadar 476 konu gireceğimi de ummazdım.Fenerbahçeliyim ve Fenerbahçe tarafından bakarak yazıyorum.Kimi zaman o çok eleştirilen Antu stilinde yazıyorum.Okunması tabi ki hoşuma gidiyor ama okunmasa da bu şekilde yazmaya devam ederdim. :) Şimdi Galatasaray-Fenerbahçe bayan basketbol maçı için tv karşısına geçiyorum.Dileğim bu yazıdan sonra da o galibiyet hakkında birşeyler karalamak...

Okuyan,takip eden,seven sayan herkese selamlar...Herkese teşekkürler...

(Ulan ne resim koyacağıma da karar veremedim.Neyse S.W.Scott iyidir iyi...)

One Response so far.

  1. M.T says:

    Tebrikler. Güzel yazılarının devamını bekleriz.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -