Yazan : steven_stiffler 26 Kasım 2009 Perşembe

Adamımdı Iverson.Küçükken izlediğim Henry Turner,Dallas Comegys ikilisi sayesinde sevmeye başladığım basketbolda sevgimi tavan yaptıran NBA yıldızıydı.Lise 1'e gittiğim dönem yaz tatilinde çalışmıştım.Haftalık alırdım ücretimi.Bir hafta aldığım haftalıkla Philadelphia-3 Iverson tişörtü almıştım.Üzerime tam oturmamıştı,ama beğendiğim için almıştım işte.1-2 sene sonra tam olmaya başladı,hala da giyerim.

O Philadelphia'yı bıraktı,bende bıraktım.Denver'a sempati beslemeye başladım.Denver'dan sonra Detroit'e gitti.Detroit takasta Billups'ı verdi.Billups da muhterem bir sporcudur.Renklerini de çok sevdiğim Detroit'i bırakmadım.Iverson döneminde takip ettiğim ve kadrosuna iyiden iyiye alıştığım bir takım olmuştu artık.

NBA'de en sevdiğim eleman hâla Iverson.1975 doğumlu,eminim ki hâla oynamaya müsait fiziği.Fakat o bırakmayı tercih etti.En azından kendisini Sixers tribününde göreceğimize eminim.Fakat izlemeye doyamadığım gerçek...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -