Yazan : steven_stiffler 9 Kasım 2009 Pazartesi

10 maç olmuş kazanamayalı...Git gide küme düşme korkusunu hissedecek gibi Lazio.Haa düşmez,düşeceğini zannetmiyorum ayrı konu.Ama burada olmayı kadro yapısı olarak haketmese de,rakiplerine oranla ofansif,göze hoş gelen futbol oynamaya çalışsa da şu anki gidişat kümede kalma yarışında olacağını gösteriyor.Toparlanmış bir Milan karşısında,9 haftadır kazanamayan Lazio'nun direnci bu kadar çabuk kırılmamalıydı.2-0'dan sonra direnç göstermediler diyemeyiz fakat gösterdikleri dirençten ziyade çırpınış gibiydi.Ezeli Rakip Roma da puan olarak çok iyi durumda değil.Fakat Inter deplasmanında oynadıkları futbol ortada.Inter'e kök söktürdüler.Lazio sahasında Milan'a erken teslim oldu.Lazio-Roma belgeselinde izlemiştim.İki takım taraftarı için de önemli olan rakibini yenmek ve ligi üstünde bitirmek.Lazio yıllardır ligde Roma'nın gerisinde.Bir süre daha bu gidişat devam edecek gibi gözüküyor.Bir arabın alıp,para saçıp; Lazio'yu kurtarma olasılığı da sıfır malum nedenlerden dolayı.Pandev ve Ledesma'dan para kazanmak yerine iki oyuncuyu da kaybetmeyi tercih eden başkan Lotito'nun da kulaklarını çınlatmalı.Ballardini de elindeki malzemeyi iyi kullanamıyor,bu da başka bir gerçek.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -