Yazan : steven_stiffler 29 Kasım 2009 Pazar

Bayram rehaveti var üzerimde...Hiç yazasım yok.Tıpkı bizim takımın akşamki hali gibiyim.Fenerbahçe'nin kötü gidişatı geçen yıl ruhuma işlemişti.Gergin,sıkıntılı bir sezon geçirmiştim.Bu yıl böyle bir durum söz konusu değildi ama dün akşam oynanan futboldan sonra böyle bir ruh haline girmiş bulundum.

Daum'un iyi bir hoca olduğunu,fakat iyi bir taktisyen olmadığını savunanlardanım.Ayrıca biraz ezbere oynatma huyu da var olumsuz etkenlerden sayabileceğimiz.Fakat iç sahada,özellikle bu tip takımlara karşı 4-3-1-2 sistemini denememiz gerektiğini düşünenlerdenim.Dün akşam herkes 11de Özer'i beklerken Daum yine bir şaşırtma yaparak farklı bir dizilime yönelik kadro sürdü sahaya.4-3-1-2 sistemi sahadaydı.Fakat oyunun içeriği pek sisteme uymadı.Takımın ruhsuzluğu,itici güç olan taraftarın yokluğu da tabi ki olumsuz etkendi.Ama 4-3-1-2 böyle oynanmaz.Oynanılması gerektiği gibi oynansa,biraz da hırs olsa sonuç böyle olmazdı.Mehmet Topuz resmen sol kanat gibi oynatıldı.Ortada Selçuk-Cristian.Sağ taraf bomboş.Buna rağmen Kasımpaşa sağ kanadımızı kullanmayı tercih etmeyip solu tercih etti.Carlos'un "bitse de gitsek havası" Kasımpaşa'lı oyuncuların da işine geldi.O kanattan beklemediğim kadar atak yaptılar.Volkan'ın ilk golü içeri almasına değinmek istemiyorum.En rezil zamanlarında bile destek olduğum isimlerden birisi.28 yaşına geldi,hala bu tip rezil goller yiyebiliyor.İlk gole verdiğimiz erken yanıttan sonra atakları sıklaştırmayı,kontrolü ele almayı beklerdim.Rezalet futbol oynadık.İyi oynayan Mehmet Topuz'un oyundan alınması da tam bir fiyaskoydu.İkinci yarının ortalarında istatistikler ekrana geldi.Kasımpaşa bizden 100 küsür fazla pas yapmıştı.Bu yıl ilk defa böyle bir istatistik gördüm.Beşiktaş maçında bile pas yüzdemiz epey yüksekti.Kötü oynadığımız her maçta topun hakimiyeti bizdeydi.Pas ortalaması 500ü aşardı.Dün akşam 300lerde sürünüyorduk.Ferguson'ın meşhur sözüne zıt bir durum ortaya çıktı.İstatistik görülmesi gereken herşeyi gösterdi dün akşam.

Yediğimiz 3.gol ofsayt.Bu gol takımın direncini muhakkak ki kırmıştır.2-1 mağlup oynayıp 2-2yi yakalamak için saldırmak vaaaar,bir de 3-1 mağlup oynayıp 3-3ü yakalamanın düşük ihtimalini düşünüp hücum yapmak var.Hakem yine kalitesiz bir yönetim ortaya koyarak bedavadan gol yememize sebebiyet verdi.Yenilgi için tabi ki bahane değil.Ama her hafta böyle hatalar yapılması tam bir rezalet! Puan farkını 5e çıkarıp rahatlamak varken,saçma sapan bir kayıpla rakiplerimizi sevindirdik yine.Şampiyon olmak istiyorsan,bu tip kritik virajları döneceksin.İstiyorum demekle olmuyor ne yazık ki...

Bir parantez de Cenk İşler'e.35lik Cenk top ayağındayken müthiş süratli şekilde topu sürüp,ustaca gol vuruşu yapabiliyor.Acaba Güiza'dan da böyle bir depar,drippling vs. görebilecek miyiz ölmeden ?

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -