Yazan : steven_stiffler 19 Kasım 2009 Perşembe

Hasta yatağımda yarı ayık halde yatarken NTV Spor'un alt yazısını gördüm forma skandalıyla ilgili.Ayaklandım,bakayım neymiş dedim şu forma skandalı.Harbiden de bir skandalmış.Günümüzde amatör takımların bile yapmaktan çekineceği bir olaymış.Adamlar resmen Cemal Nalga'yı Tufan Ersöz diye oynatmışlar.Bunun mantıklı bir açıklaması olur mu diye düşündüm.Yok!

Cemal Nalga ultra bir yıldız olsa bile hazırlık maçında böyle bir katakulliye değer miydi ? Hadi koç,yetkililer böyle bir seçim yaptı diyelim.Cemal Nalga karşı çıkamadı,oynadı diyelim.Bu olaydan Galatasaray yönetiminin hiç mi haberi olmaz ? Amatör branşlarda hakikaten de amatör bir yönetimi var Galatasaray'ın.Bu son derece utanç verici bir skandaldır.Suçlu Cemal Nalga değildir,onu oynatanlar ve buna göz yumanlardır.Tabi Cemal Nalga'ya da birkaç maçlık ceza gerekir.Galatasaray'ın ise ligden ihraç edilmesi yapılacak şey olmalıdır.Başımıza adalet,ahlak abidesi kesilenler zannetmesinler özür dilemekle,görevden adam almalarla bu rezaleti örtbas edebileceklerini...Bakalım Adnan Polat ve Galatasaray lobisi burada da işe yarayacak mı ?

İlköğretim,lise okul takımlarında çok sık görülen birşeydir bu.100 küsür yıllık bir takımı bu mertebeye kadar düşürmüş bir yönetimin eseridir bu rezalet.Sahi , küçükken yaşı tutmadığı için benim lisansımla maça çıkan Kürşat vardı.Kürşat nerelerdedir acaba şimdi ? Buradan ona da selam olsun...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -