Yazan : steven_stiffler 22 Kasım 2009 Pazar

Bu hafta bir değişiklik yapıp Roma'yla ilgili birşeyler karalayayım dedim.Totti'nin yokluğunda Roma'nın düştüğü durum malum...Türkiye'de Fenerbahçe'de Alex'in yokluğu mutlaka konuşulur.Alex'siz Fener kazanamaz,gol atamaz vs. denir.Aynı şey İtalya'da Roma için geçerli olmalı.Zor günler geçiren ezeli rakip Roma,Totti'nin dönüşüyle ve 35 dakikada attığı 3 golle ligin sürpriz ekiplerinden Bari'yi mağlup etti.Totti niye bu kadar sevildiğini,neden bu kadar önemli olduğunu bir kez daha kanıtladı bir nevi.187 gole ulaşmış ligde...Tam olarak forvet diyemeyeceğimiz bir oyuncu için müthiş bir rakam.200ü geçeceği aşîkar...Alex bıraktığında Fenerbahçe'nin nasıl bir takım olacağını ne kadar merak ediyorsam,Totti bıraktığında da Roma'nın nasıl bir takım oluşturacağını o kadar merak ediyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -