Yazan : steven_stiffler 6 Eylül 2009 Pazar

Yıllardır Milan forması giyen,Milan'ın kazmalarından Kakhaber Kaladze ekmek yediği ülkeye büyük bir hizmette bulunmuş bugün.Gürcistan formasıyla kendi kalesine attığı 2 gol ile İtalya'nın galibiyetinde tek başına rol üstlenmiş.Golleri izlemedim,nasıl attığı konusunda bir fikrim yok.Ama söz konusu İtalya olunca büyük yankı uyandırır bu olay.Güney Kore ile İtalya'ya gol atan Ahn Jung-Hwan kovulmuştu zamanında Perugia'dan.Kaladze'yi de ödüllendirsinler artık.

Acaba Hamit Altıntop,Türkiye-Almanya maçında böyle bir performans gösterdi bir daha milli formayı layık görür müyüz ? Daha önce Fransa 98'deki eşsiz performansıyla Pierre Issa'yı anmıştım.Kaladze bu akşamki performansıyla tekrar Pierre Issa kazmasını aklıma getirdi.Vah Kaladze Vah...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -