Yazan : steven_stiffler 1 Eylül 2009 Salı

Daniele Vantaggiato'yu hayatımda hiç izlemedim.Sadece YouTube'dan birkaç videosuna bakmışlığım var meraktan ötürü.FM'deki efsane adamımdır kendisi 2 yıldır.Oyundaki müthiş bitirici özelliği,mütevazı fakat leblebi gibi gol atmasıyla her takıma gider.Yedek olur,sorun çıkarmaz.Yıllardır Serie B'de forma giyiyor.1984 doğumlu...Rimini'de oynadığı dönemde iyi bir takım alsa da izlesek diye düşünmüşümdür.Geçen yıl devre arasında Parma'ya transfer olmasıyla sevinmiştim.Parma Serie A'ya çıkar,Vantaggiato da takır takır oynar,izlerim diye düşündüm.Parma Serie A'ya çıktı.Vantaggiato 11 maç 4 golle katkıda bulundu.Fakat dün Dzemaili karşılığında Vantaggiato'yu 1 yıllığına kiralık vermişler Torino'ya.Yani bizim Daniele bu sezon yine Serie B'de oynayacak...Yıkıldım.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -