Yazan : steven_stiffler 10 Eylül 2009 Perşembe

Evinde Brezilya'ya kaybeden Arjantin,dün gece de deplasmanda Paraguay'a mağlup oldu.Golü de sevimsiz Nelson Valdez atmış.Maradona koskoca Arjantin'i süründürmeye devam ediyor.Ülkede nasıl bir tepki görüyor bilmiyorum ama Maradona'nın hocalığını görünce haz etmediğim Fatih Terim'in hocalığına daha bir saygı duyuyorum.Dile kolay...1970'den beri ilk kez Dünya Kupası'na katılamama tehlikesiyle karşı karşıya Arjantin.Şimdilik Play-Off potasında bulunuyor.Kalan iki maçını Peru ve Uruguay ile oynayacak.

Türkiye'den sonra Arjantin de katılamadan havlu atarsa,Türk futbolseverler olarak absürt bir Dünya Kupası'nın bizi beklediğini söyleyebiliriz.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -