Yazan : steven_stiffler 12 Eylül 2009 Cumartesi

Sezon başladı başlayalı 2.Lig'den maç izleyememiştim.Bugün fırsat bulmuşken bu boşluğu doldurayım,hem de Gebzespor'un bu sezonki takımını göreyim istedim.

İlk olarak formalar dikkatimi çekti.Çok güzel dizayn edilmiş.Numara-İsim fontlarından tutun çubuklu dizayn seçimine,şortlara kadar...Şortlarda ve formanın kollarında Menekşe motifleri kullanılmış.Hoş bir tasarım olmuş.

Zeytinburnu da Gebzespor gibi maddi sıkıntıdaki takımlardan...Gebzespor'un böyle bir sıkıntıda olması beni hâla şaşırtıyor.Gebzespor klasik 4-4-2 ile sahadaydı.Orta sahanın ortasındaki isimlerden Salih genelde geride kalırken Ali Yılmaz ataklara katılan bir görüntü çiziyordu.Sağ ve sol kanatta ise 'winger' diye tabir edebileceğimiz oyuncular vardı.Özellikle ilk 15 dakika çok baskılı oynadı Gebze.Mustafa Öztürk'ün orta şut karışımı olarak gördüğüm golüyle öne geçti.Her zamanki gibi 1-0'a yatma düşüncesiyle yaslandı takım.Buna bir türlü anlam veremiyorum.Zeytinburnu kötü başlamışken,golü ve pozisyonları bulmuşken bu kadar geriye çekilmek niye ? Ali Yılmaz da ataklara katılmamaya başladı.Sadece sağ ve sol kanatlar ile iki forvet oyuncusu ileride gözükmeye başladı.İlk yarı bu şekilde bitebilirdi yine de...Zeytinburnu'nun çok etkili pozisyonları yoktu.Sonlara doğru savunmayı çiftlik haline getirip golü de buldu Zeytinburnu.Golden sonra eski Gebzespor'lu Murat,protokole forma numarasını göstererek kendince mesaj iletti.Tabi taraftarı tahrik etmeye yetti bu hareketi de...

İkinci yarı daha zevkli bir maç izledik.İki takım da açık başladı.Gebze'de oyundan düşen sarı kartlı Ali Yılmaz'ın yerine Serkan Esen girdi.Serkan orta sahanın ortasında oynadı.Küçükken aynı takımda oynuyorduk,çok teknik ve kalitesini belli eden bir oyuncu adayıydı.Güçsüzdü sadece...3 yıldır profesyonel,güçlenmiş fakat daha da güçlenmesi gerek.Sahada çocuk gibi görünüyor.Oyun yapısının da orta sahanın ortasına uygun olduğunu düşünmüyorum ben.Daha çok sol kanat yada forvet oynayacak bir yapıda...Gebzespor'da Recep Serkan çok etkisiz günündeydi.Sahada gezdi durdu.Ufuk çok uzun boylu olmamasına rağmen hücumdaki her hava topunu indirdi neredeyse...Fakat Recep Serkan hem pozisyon alma,hem gol vuruşu yapma konusunda oldukça isteksizdi.Yine de ikinci golü Recep Serkan attı.Oyuna Can'ın girmesiyle hücum hattı daha da hareketlenmişti zaten.Ne yalan söyleyeyim Kaleci Önder'den bir cacık olmaz diye düşünüyordum.Bir kere boyu çok kısa.Hava toplarına genelde yumruklama dalıyor.Ama bugün müthiş pozisyonları kurtardı.Gerçekten maç yorumunu yaparken yeri ayrı tutulması gereken kişi kaleci Önder'di.Üçüncü gol Can'dan gelirken kaçan bir çok da pozisyon oldu.Zeytinburnu kalecisi çok kötü bir maç çıkardı,hocası da bunu doğrularcasına 85.dakikada oyundan aldı.Çok anlamsız bir değişiklikti.

İlk kez izlediğim Mustafa Öztürk'ü çok beğendim.Sahaya bakınca ilk olarak onun futbolculuğunu anlıyorsunuz zaten.1987 doğumluymuş...Bundan sonra özel olarak takip edeceğim kendisini.Ayrıca ön liberoda oynayan 67 numara Salih,o bölgede sanırım en iyilerden 2.ligde.Kalitesini apaçık belli etti.

Çarşamba Bay Gebzespor,Cumartesi Yalova deplasmanı...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -