Yazan : steven_stiffler 6 Eylül 2009 Pazar

Perşembe'nin geleceği,Çarşamba'dan belli olur diye boşuna dememişler.Elinde Messi gibi,Aguero gibi,Maxi gibi,Tevez gibi yıldızları olan Maradona geldiği günden beri Arjantin milli takımının içine etmekle meşgul.Hoş,Maradona'nın hocalığı bu kadar olur.

Güney Amerika elemelerine bakıldığında kağıt üzerinde her daim Arjantin ve Brezilya favori gözükür.Zaten çok da sürpriz olmaz.İkisi mutlaka kupalara katılır.Ekvador,Uruguay,Paraguay,Şili gibi ekipler bu ikilinin arkasında yer bulmak için çaba sarfeder.Aradan bir sürpriz çıkarsa o da işin tadı tuzu olur.2010 Dünya Kupası öncesi yine böyle bir gidişat bekliyordum.Ama Maradona'yı hiç hesaba katmamıştım.Hocalıkla çok alakası olmasa bile içerisinde Messi olan bir takımı ne kadar batırabilirdi ki ?

Bolivya hezimetine rağmen hala takımın başında bulunabilecek saygıyı gören Maradona,Brezilya'ya ilk maçta olduğu gibi yine boyun eğdi.Arjantin'in şansını zora soktu.Arjantin'siz dünya kupası düşünemiyorum.Veron da yıllanmış şarap gibi.Akşam müthiş oynadı...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -