Yazan : steven_stiffler 10 Haziran 2009 Çarşamba

11 Eylül 1975 - Güney Afrika Doğumlu Futbolcu

9 Yaşımda ilk kez bir Dünya Kupası izliyordum.Fransa 98...Fransa-Güney Afrika maçında tanıdım Pierre Issa'yı.Hayatımda ilk ve son kez bir maçını izledim aslında.Rio Ferdinand gibi boylu poslu,kafası dazlak bir oyuncuydu.Güney Afrika takımında,sahadaki tek beyaz tenli oyuncu olmasıyla dikkatimi çekmişti.Marseille'da kariyerini sürdüren ve Fransız vatandaşlığı da bulunan Pierre Issa,o maçta Fransa adına kendi kalesine 2 gol birden atarak Dünya Kupaları tarihine geçti.Güney Afrika'da nasıl yankı uyandırdı bu olay bilemem tabi ama 9 yaşında bir çocuğun futbol psikolojisini zedeleyebilirdi.Zira o maçı izledikten sonra benim için "Yeryüzünün en kötü futbolcusu" Pierre Issa olmuştu.

Kariyerinin büyük bölümünü Marsilya'da geçiren Pierre Issa'nın bir sezon sıfır maçlık bir Chelsea tecrübesi de bulunuyor.2005'den beri Yunanistan Ligi'nde forma giyiyor.Şu an OFI Crete takımında...39 yaşındaki Issa'nın hâla futbol oynadığını görünce çok şaşırdım açıkçası...

One Response so far.

  1. B. says:

    bu o adam mıydı :)
    tek beyaz

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -