Yazan : steven_stiffler 28 Eylül 2009 Pazartesi

Lazio,Parma'ya kaybettiği 3 puanın ardından sahasında Palermo ile berabere kalarak 2 puan daha kaybetti.Keltoş kafası,güneş gözlükleriyle karizmatik hoca tavırları takınan Ballardini,haftalardır yazdığıma geldi dün.Diakite'yi kesip Radu'yu stopere monte etti.Bu sefer garip seçim de Del Nero'nun sol bekte oynamasıydı.Lazio forumlarından takip ettiğim kadarıyla Del Nero'yu sol bek alternatifi olarak zaten görüyorlar.Fakat benim bildiğim Del Nero,hücum ağırlıklı sol kanat oyuncusudur.Galiba Ali Bilgin gibi devşirme bek yaratma çabasındalar.Çünkü geçen sezon genelde kurtarıcı olarak oyuna sürülen ve zaman zaman forvette oynayan bir oyuncuydu.

Walter Zenga'nın Sirigu tercihi de dikkatimi çekti.Rubinho iyi kalecidir,Sirigu vasat ve tecrübesizdir.Neye göre Sirigu'yu seçtiğini merak ediyorum.Dün bir kurtarışı oldukça şıktı,hakkını vermek lazım.Muslera'nın hamle hatasından gelen Palermo golü ve 10 dakika sonra Zarate'nin markaja rağmen attığı golle maç 1-1 sona erdi.Lazio 6 hafta sonunda 8 puanla,Roma'nın averajla gerisinde 10.sırada bulunuyor.Haftaya Fiorentina deplasmanı var.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -