Yazan : steven_stiffler 16 Eylül 2009 Çarşamba

Beşiktaş'ın oynadığı futbol değil.Beşiktaş golü düşünmüyor.Beşiktaş dirençli takım.Ama gol olmadan puan yada puanları düşünmek mantık dışı.Sezon başından beri ne içeride ne de dışarıda fazla gol pozisyonuna giremiyor.Dolayısıyla gol de atamıyor.Üstelik sahadaki isimlere baktığımızda onbirin ofansif ağırlıklı oyunculardan oluştuğunu görüyoruz.Mustafa Denizli bunu nasıl başarıyor merak ediyorum.

Manchester da bugün kendini sıkmadan atılabilecek 1 yada 2 golle işi bitirmeye niyetli oynadı.Ferguson; Ferdinand ve Giggs'i kadroya almayarak Beşiktaş'a bir şans tanıdı aslında.Özellikle zor pozisyona giren Beşiktaş,Ferdinand'ın olduğu savunmadan top dahi geçiremezdi.Büyük şanstı Beşiktaş için,ama değerlendiremediler.Kaleye gitmek yerine daha çok kaleyi gören vursun mantığıyla hareket ettiler.Fakat gel gör ki,isabetli şut atabilen oyuncu sayısı da çok az.Tello oynasaydı bir ihtimal yine...

Gözler ilk CL maçını oynayan 8 milyonluk Tabata'daydı doğal olarak.Tabata çok etkisizdi.Silik oynadı.Süper Lig'de muhakkak verimli olduğu zamanlar olur.Ama ben Şampiyonlar Ligi'nde sıfır çeker diyorum Tabata için.Ernst ve Ferrari'nin AB kumaşlı oldukları ilk bakışta anlaşılıyordu.Gerçekten kaliteli oyuncu ikisi de...En azından böyle maçlarda dahi sırıtmıyorlar.Sivok için ise düşüncelerim asla değişmeyecek.Sivok tam bir kazma.

İlk yarıda Scholes ismini bir kaç kez duymuştum.İkinci yarıda ise hiç duyduğumu hatırlamıyorum.Golü Scholes'un attığını görünce de şaşırdım.Adam hiç oyunda gözükmeden galibiyet golü attı.Türkiye'de bunu yapabilen tek oyuncuyu hepiniz biliyorsunuz;Alex.

Owen çok güçsüz.Manchester'ın mantık dışı transferi,eski yıldız Owen bugün oynadı ama ben çok güçsüz ve çıtkırıldım gördüm kendisini.Serdar Özkan'ı hiç beğenmem.Beşiktaş topçusu bile değil bence.Ama bugün iyi oynadı.Gayretliydi.Kendini Avrupa'ya gösterebilme aşkından olsa gerek...Hakan Arıkan'da kalede sırıtmadı.Nerede o 8 yiyen Hakan ? Nerede bu akşam kendine güvenerek oynayan Hakan ? İbrahim Kaş'ın sağ bek oynatılmasını da tasvip etmiyorum.Stoper özellikli oyuncu.Sağ bekte savunmada yeterli gözükse bile hücuma hiç katkı sağlamıyor.Sağlamaya kalksa Evra mahvederdi o kanadı gerçi...

Manchester'ın galibiyetinde tecrübe faktörünün önemi çok büyük.Bilinçli,sakin oynayan United 1-0'da olsa kazanmayı haketti bugün.Beşiktaş'ın işi zor.Deplasmanlarda ekstra performans gösterip puanlar almalılar.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -