Yazan : steven_stiffler 18 Eylül 2009 Cuma

Foggia adamımsın diyerek başlıyorum.Dabo'nun yerine oyuna alınması,gole ulaşmak için yapılmış doğru bir müdahele.Attığı golde kalecinin kazmalığı da olsa o gol günü kurtarabilirdi Lazio için.Ama Salzburg kalecisi Gustaffson'ın yediği gole karşılığı Bizarri ve Cribari verdiler sağolsunlar.Gustaffson'ın yediği gol en azından gerçekçi bir hataydı.Özellikle Cribari'nin 2.goldeki hatası affedilemez! Şike yapsa bu kadar net hata yapardı ancak.Ah ulan,şu takımda adam gibi tek stoper Rozehnal vardı onu da gönderdiler.Ballardini'nin formda olan Muslera'yı kesip yaşlı kurt Bizarri'ye eldivenleri vermesi maçın skoruna etki etti akşam.Bir diğer kadro seçimi hatası da Meghni'ydi.Şu Meghni'yi bir türlü sevemedim.Sevmem için sebep de yok.Adamın tek yaptığı iyi pas atmak.Küme düşmeye oynayan bir takımda oynayacak bir yetenek olduğunu düşünüyorum.Ama yedek kulübesine bakınca da Ballardini'nin fazla alternatifi olmadığını görüyorum.Yine de Eliseu'yu tercih ederdim onbirde.Salzburg'un gol makinesi Janko yine golünü attı.Cribari'nin 90'daki ikramı Janko'yu günün kahramanı yaptı.

Lazio : Bizarri - Lichtsteiner,Cribari,Diakite,Radu - Dabo(46'Foggia),Meghni(70'Eliseu),Baronio - Matuzalem - Cruz(62'Mauri),Zarate
Salzburg
: Gustaffson - Schwegler,Afolabi,Sekagya,Ulmer - Schiemer,Tchoyi,Prokrivac (63'Cziommer),Leitgeb(72'Vladavic),Svento(80'Nelisse) - Janko
Sarı Kartlar : Schiemer,Cruz,Mauri,Zarate,Schwegler
Goller : 59'Foggia,81'Schiemer,90'Janko

Maçın golleri,daha doğrusu hatalarını bu linkten izleyebilirsiniz.Ayrıca o yorum yapan eleman Ravanelli değil mi yahu ?

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -