Yazan : steven_stiffler 24 Eylül 2009 Perşembe

Hazır blogger sorunu çözülmüşken,işlerden arta kalan zaman diliminde blogları incelemek ve güncellemek gerek.Telekom bir dahaki sefere hangi can damarımızı sansürleyecek bakalım...

Lazio son yıllarda sıradan bir takım doğru.Kadrosunda 1.sınıf yıldızlar yok.Çok sempatik gözüken bir takım da değil...Fakat ben Lazio'nun maçlarından bambaşka bir keyif alıyorum arkadaş! Özeti bile insanı doyuruyor.İtalyan futbolu deyince akla gelen defansif yapı yok Lazio'da.Hangi hoca gelirse gelsin,ofansif oynuyorlar.Bu da Lazio'yu farklı bir yere koyuyor Serie A'da bence.

Yine bol pozisyonlu bir maç.Penaltılar fasülyeden.Cruz'un kendini yere atması bile çok beceriksizce.Hakem bu pozisyonun etkisinde kalmış olacak ki,Parma'ya da uydurma bir penaltı veriyor.Kırmızı kart da bonusu...Bojinov'un golü şık,onu orada boş bırakanlara sormak gerek asıl hesabı.Diakite hâla saatli bomba.Zarate geçen sezonki formundan çok uzakta.Parma'nın formasını çok beğendim.Sade fakat güzel bir dizayn olmuş.Daha önce görmemiş olmam büyük eksik.Fenerbahçe de böyle bir forma giysin isterim.

İç sahada kaybedilen puanlar can sıkıcı...Bir Juventus mağlubiyetten sonra takımın toparlanaması ise düşündürücü.

Dünkü İddaa'm da tek golden yattı.Real Madrid kümeye diyoruz hep beraber :)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -