Yazan : steven_stiffler 4 Haziran 2009 Perşembe

Fenerbahce.org'a bir girip bakayım dedim,bu transfer haberini gördüm.2,02'lik, pasör çaprazı oynayan Ekaterina Gamova'yı renklerimize bağlamışız.Mehmet Ali Aydınlar çıldırmış olmalı...Hedef kesinlikle Şampiyonlar Ligi Şampiyonluğu belli.

Rus milli takımında da oynayan Gamova'nın başarılarına bir bakayım dedim.Wiki kaynaklı olarak şu başarılarına rastladım;

  • 1999 Dünya Kupası - Gümüş Madalya
  • 1999 Avrupa Şampiyonası - Altın Madalya
  • 1999 World Grand Prix - Altın Madalya
  • 2000 Sidney Olimpiyatları - Gümüş Madalya
  • 2000 World Grand Prix - Gümüş Madalya
  • 2001 World Grand Prix - Bronz Madalya
  • 2001 Avrupa Şampiyonası - Altın Madalya
  • 2001 World Grand Champions Cup - Gümüş Madalya
  • 2002 World Grand Prix - Altın Madalya
  • 2002 Dünya Şampiyonası - Bronz Madalya
  • 2003 World Grand Prix - Gümüş Madalya
  • 2004 Atina Olimpiyatları - Gümüş Madalya
  • 2005 Avrupa Şampiyonası - Bronz Madalya
  • 2006 Dünya Şampiyonası - Altın Madalya
  • 2007 Avrupa Şampiyonası - Bronz Madalya
Kişisel başarıları da azımsanacak gibi değil.

  • 2000 World Grand Prix - En iyi blok.
  • 2001 World Grand Champions Cup - En Skorer ve en iyi blok.
  • 2003 World Grand Prix - En skorer
  • 2004 Atina Olimpiyatları - En skorer ve en iyi blok.
  • 2007 Avrupa Şampiyonlar Ligi - En iyi servis.
  • 2009 Avrupa Şampiyonlar Ligi - En skorer oyuncu.
Bu sene voleybol maçlarını iple çeker olacağım anlaşılan...Seda kalsa bir de...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -