Yazan : steven_stiffler 29 Haziran 2009 Pazartesi

Daum'lu Fenerbahçe'miz nihayet sezonu açtı.Daum'a çok değindik,çok da değineceğiz.Ben Roland Koch'u ayrı bir özlemişim.Takımın temposunu borçlu olduğumuz Roland Koch'un Daum ile birlikte takımımızda olması çok büyük bir kazanç.Kamp günlerinde oyuncuların pestilini çıkarmasını,sezona her zamanki gibi iyi hazırlamasını bekliyorum yine.Yuvana hoşgeldin Roland Koch.

One Response so far.

  1. Adsız says:

    Şu anda bile ligin en iyi ekibi, en uyumlu takımı... Korkuyorlar hepsi, korkuyorlar durdurulamayacağımızdan...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -