Yazan : steven_stiffler 11 Haziran 2009 Perşembe

Ayhan Şahenk'te aldığımız 2 galibiyet ile Abdi İpekçi'de bu işi bitiririz diye düşünüyordum ama olmadı.Gelişi için şafak saydığımız King Solomon final serisinde vasatın altında bir performans sergiliyor.Özellikle geçen maç yaptığı hatadan sonra bugün tek başına maçı alır diye düşünüyordum,hırsı oyununu olumsuz yönde etkiledi.Yine çok varlık gösteremedi.2-0 önde olmanın avantajıyla kendi sahamıza gelmiştik,kasedi başa sardık tekrar Ayhan Şahenk'e dönüyoruz.Biliyorum ki; o istese tek başına bu seriyi alır.

Böylesi zor bir seride inanç önemli...Bende takımıma sonsuz güven ve inanç besliyorum.Sonuçta orada iki maçı alan da onlar,iki maç alması gereken de onlar...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -