Yazan : steven_stiffler 7 Haziran 2009 Pazar

Mehmet Topuz az önce canlı yayında Telegol'e konuştu.Az çok okuyup,takip ettiğimiz şeyleri söyledi aslında ama kulağımla duyduğum,kendi ağzından duyduğum bazı şeylerden sonra fikirlerimde bir takım değişiklikler oldu.

Topuz'un söylediklerine göre olay şöyle gelişiyor ; Kayserispor yönetimi 3 Milyon 200 Bin TL'lik yıllık ücretinde indirime gitmek istiyor Topuz'un.Topuz bunu kabul etmiyor ve kendisi için satma kararı çıkarıyor kulüp.Fakat Süleyman Hurma, Mehmet'e talibi olmadığını söylüyor.Mehmet de ben talip bulurum,siz anlaşırsınız diyor.Ertesi günü menajerlerinin Fenerbahçe'nin ilgisini söylemesi üzerine,Mehmet Topuz birinci ağızdan duymak için Aziz Yıldırım'a ulaşmaya çalışıyor.Aziz Yıldırım'a haber gidiyor ve Aziz başkan oyuncuyu arıyor.Söylediği de şöyle bir cümle varmış Aziz Başkanın ; "Dakika başı beni arıyormuşsun Mehmet" demiş ve nedenini sormuş.Telefondaki görüşmede Aziz Yıldırım "Sen hiç birşeye karışma,ben başkanınızla görüşüp transfer konusunda anlaşacağım" diyerek Mehmet'i beklemeye davet etmiş.Burada devreye Ahmet Çakar giriyor.Çakar'ın sorduğu soru şu şekilde ; "Aziz Yıldırım sana 'bizde oynamak ister misin ?' diye sorsa ne cevap verirdin ?"

Mehmet Topuz'un cevabı açık ve net oldu."Bu şartlar altında tabi ki de oynamak isterdim."Akabinde,hemen ertesi gün devreye Demirören girmiş,randevu ayarlamış ve Antalya'ya gitmiş.Mehmet'le birebir görüşüp anlaşmış.

Yani Mehmet Beşiktaş'ı tuttuğu için değil de Aziz Yıldırım'ın çok ısrarcı bir tavrının olmamasından dolayı Beşiktaş'ı seçiyor.Biraz da aceleci bir karar verdiği kesin.Sonuçta Aziz Yıldırım'ın Mehmet'le birebir görüşmesi oluyor ve başkanımız kulüple anlaşacağını söylüyor.Mehmet ise kendisini bir Messi gibi görüyor olacak ki,yalvar yakar bir ilgi istiyor.

Sonuçta, bir kez daha Aziz Yıldırım'ın doğru tavır sergilediğini ve bu transferin bizim hakkımız olduğunu anladım.Mehmet Topuz'un da Beşiktaş yöneticilerinin gazıyla bir takım açıklamaları yaptığına kesinlikle inanmış bulunmaktayım.

One Response so far.

  1. B. says:

    bir yavşak'ın günlükleri diye kitap çıkarır artık
    çünkü futbol yaşantısının bitmesinden yanayım
    Türk futboluna zarar veriyor böyle tipler

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -