Yazan : steven_stiffler 2 Haziran 2009 Salı

Korktuğum başıma gelmek üzere...Herr Daum Köln'den ayrılmış,muhtemelen 2.Daum dönemini başlatıyoruz.Ligi siler süpürürüz,Avrupa'da sıradanlıktan öteye geçemeyiz Daum ile...Madem 3 sene sonra geri alacaktınız,neden gönderdiniz ? İstikrar,istikrar diyoruz; 3 senelik değişim yapıp tekrar eskiye dönüyoruz.Bu nasıl bir mantıktır.Hiç sevmedim bu Daum işini,umarım gerçekleşmez.Daum'u,Bilica'yı istemiyorum takımda...Yenilik şart! Bu yenilik Daum ve Bilica'yla olmaz.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -