Yazan : steven_stiffler 8 Haziran 2009 Pazartesi


Fenercell çalışıyor! Transferlerin resmileştiğini ilk olarak Fenercell, sms yoluyla duyurdu.Bilica bu sezon çok iyi işler çıkardı ve herkesin dikkatini çekti.Sert oyun stili,roket gibi şutları da var.Bir stopere göre çok iyi şutları var hatta.Öyle şut atan stoper bir Lucio'yu görmüştüm,bir de Bilica'yı gördüm.Önümüzdeki sezon kutsal çubukluyu taşıyacak.Lig için yeterli bir transfer olduğunu düşünüyorum.Ama Avrupa maçları için beni tatmin eden bir transfer değil.Muhtemelen Lugano'nun yerinde alındı.Kariyerinde iyi takımlarda oynamış,Serie A deneyimi olan bir oyuncu ama asla Lugano'nun yerini dolduracak bir isim değil.Transfer karşılığında Yasin Çakmak'ın Sivasspor'a gönderildiğini okudum bugün.Çok büyük kayıp olduğunu düşünüyorum.Yerli olup,o kalitede,yedek kulübesinde oturacak bir stoper bulmak zor.Yasin'i geldiği günden beri beğenen ve seven birisi olarak gönderilmesine çok üzüldüm.

Bir diğer transferimiz ise; Yasin'in gittiğini doğrulayan bir isim adeta.Bekir İrtegün...Gelmesini bekliyordum,sürpriz olmadı.Yedek kulübemiz için iyi bir transfer ama yerine Yasin'i tercih ederdim.

6 yıldır takımımızda forma giyen Selçuk Şahin'le de sözleşme uzatılmış.Darısı Volkan'a...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -