Yazan : steven_stiffler 2 Haziran 2009 Salı

Nihayet! Sene başından beri "zararın neresinden dönersek kârdır" mantığıyla hocanın bir an önce gönderilmesini savunuyorum.Sezon bitti,çok beklemeden gönderme kararı da çıktı.Geçen senelere oranla ders aldığımız ortada.Aragones ile sistem takımı olma planları tutmadı.Maya tutmadı ve başarısız olduk.Sevgili Aragones ; yaşattığın herşey için teşekkürler demeyi o kadar çok isterdim ki sen giderken...

One Response so far.

  1. B. says:

    malesef net bir şey yok diye biliyorum ama

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -