Yazan : steven_stiffler 5 Haziran 2009 Cuma

Dün Beşiktaş'ta denilen Mehmet Topuz,bugün Fenerbahçe'de diye flaş haber geçiliyor.Bu sefer durum daha ciddi.Kayserispor yönetimi transferi doğruluyor.Mehmet Topuz'un "Beşiktaşlıyım,hede hödö" açıklamalarından sonra bu transfere kesinlikle karşıyım.Bu transfer ortalığı iyice karıştıracağa benzer.Bülent Uygun da çıkıp "Hani bana,hani bana" diye açıklama yaparsa şaşırmamak lazım.Verilen 5 Milyon € çok anormal bir rakam olmamasına karşın,Gökhan Emreciksin'i vermek doğru olmaz.İnşallah akşama yine Beşiktaş'a transfer oldu derler.Gerçi bizim elimizden kolay kolay alamazlar ama...Düne kadar "Satmayacağız!" diye açıklamalar yapan Kayserispor yönetimiydi.İki günde ise Mehmet Topuz tam bir ortalık malı oldu.Transfer kaşarı oldu.

Edit : Resmi site açıkladı.Hayırlı olsun demekten başka çare yok artık.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -