Yazan : steven_stiffler 29 Haziran 2009 Pazartesi

Lazio'nun gündemindeki yeni isim Lucas Barrios.Arjantinli oyuncu tam bir gol adamı.1984 doğumlu futbolcu 2003 yılında Argentinos Juniors takımıyla profesyonel futbol hayatına atılmış.O günden beri gittiği her takımda gollerini sıralamış.Gol ortalamaları oldukça yüksek bir oyuncu.1,94 boyuyla pivot santrfor tanımına da uyuyor.Son vuruşlarının da çok iyi olduğunu duymuştum.Ama tam olarak izlemeden bir yorum yapmak istemiyorum.İstatistikleri çok etkileyici.2008'den beri Şili'nin Colo-Colo takımında oynuyor ve 60 maçta 54 gol atmış.Gerçekten müthiş bir skorerlik. Avrupa'dan birkaç takımın takibinde olduğu ve Lazio'ya yakın olduğu söyleniyor.Arjantinliler genelde Lazio'da başarılı olmuşlardır,Lucas Barrios da Lazio forması giyerse başarılı olacağını düşünüyorum.Ama gönül ister ki,Güiza'yı satıp Fenerbahçe formasını giydirelim.

Şilili Humberto Suazo'nun TSL'ye gelmesini istemişimdir hep.Barrios da TSL'ye gelmesini istediğim bir oyuncu.Suazo'nun Fenerbahçe'de forma giymesi şart değil ama Barrios ligimize gelirse kesinlikle Fenerbahçe'de oynamalı diye düşünüyorum.Tek forvetli sistem için ideal bir futbolcu.Avrupa'ya açılacağına eminim ama adını Avrupa'da başarısız olan Arjantinliler arasına mı yazdırır,başarılı olanların arasına mı bilemem.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -